Posted on

Bolečina, ki ji pravimo teniški komolec je pri ljudeh zelo pogosta. Je tudi vas že kdaj bolel komolec, ko ste upognili svoje zapestje? Zagotovo je to, to. Več preberite na tej povezavi:  https://www.semos.si/teniski-komolec/. Lateralni epikondilitis ali teniški komolec pa se na vaše začudenje ne pojavlja samo pri igranju tenisa. Do bolečin lahko pride tudi pri nekaterih drugih dejavnostih. Seveda je v prvi vrsti možen pri igranju tenisa, lahko pa se pojavi pri konstantnem obremenjevanju roke. Lahko se zgodi pri tipkanju na računalnik, fizičnemu delu z raznimi orodji, igranju nekaterih športov. Dejstvo je da bolečina nastane takrat, ko Ponavljamo eno in iste gibe dolgo časa.

teniški komolec

Dosti ljudi se sprašuje kako sploh pride do te bolečine, ki ji pravimo teniški komolec, pa čeprav nismo nikoli igral tenisa. Pride zaradi preobremenjenosti nekaterih mišic v naši roki. Začutimo jo zlasti ko iztegnemo naše zapestje, ampak bolečino začutimo v komolcu. Ta bolečina se posledica vnetja ali poškodbe mehkega tkiva ali pa natrgnine v področju narastišča mišic, ki omogočajo iztegovanje zapestja. S tovrstnimi problemi se po navadi srečuje populacijo od 30 do 60 let. Takrat smo ljudje najbolj fizično aktivno. Teniški komolec začutimo kot ostro bolečino od zunanje strani komolca pa vse do zapestja. Zdravljenje mora biti prav načrtovano in Pravilno se moramo zdraviti, če želimo, da bo prav to učinkovito. Teniški komolec zdravimo z najnovejšimi fizioterapevtskimi terapijami, ki pomagajo k boljšemu življenju brez nepotrebnih bolečin. Priporočljivi so trije načini, s katerimi se zdravi bolečine teniškega komolca. Prva je Human Tecar terapija, ki je kombinacija ročne masaže in zdravljenja s pomočjo aparata HCR 1002, ki omogoča globinsko pregrevanje. Druga pristop je fokusni in radialni udarni val. Pri slednjem gre za terapijo z udarnimi vali, ki se je sprva uporabljala samo za razbijanje ledvičnih kamnov. Ugotovili so, da deluje tudi na drugič področjih zdravstva. Terapijo opravlja fizioterapevt s posebnih aparatom F-SW sondo. Tretji način, ki pa ga moramo deli samostojno, je krepitev mišic z elastičnim trakom-. Seveda morajo biti vaje primerne, da si komolca ne poškodujemo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja